Úterý, 27 září, 2022
aktualne

Samoregulace – důležitý nástroj zodpovědné marketingové komunikace

Efektivním nástrojem pro zajištění zodpovědné marketingové komunikace je samoregulace. Její principy ve své každodenní praxi aplikuje také společnost Pivovary Topvar.
„Naše společnost se dlouhodobě věnuje různým formám podpory zodpovědné marketingové komunikace a rozvíjí preventivní programy podporující zodpovědné chování spotřebitelů,“ uvedla Drahomíra Mandíková, manažerka pro vnější vztahy společnosti Pivovary Topvar. s. V létě 2007 Pivovary Topvar iniciovaly a podpořily celoslovenskou preventivní kampaň „Don’t Drink & Drive“, která upozorňovala na fakt, že alkohol za volant nepatří.

Na konci loňského roku odstartovala kampaň PROMILE INFO, která umožňuje řidičům určit zbytkový alkohol v krvi a čas, kdy si budou moci opět usednout za volant. Nad oběma projekty převzal záštitu Ministr dopravy, pošt a telekomunikaci SR Ľubomír Vážny. „Největší novinkou je to, že na všechny typy marketingové komunikace aplikujeme tvz. zodpovědné poselství „Pijte s rozumem, od 18 let.“, které tvoří až 10 % plochy, případně vysílacího času,“ dodává Drahomíra Mandíková.

pr článek

Další články autora